De vraag naar sporthulpmiddelen en nutritie middelen die de sportieve en fysieke prestaties verbeteren gaat al enige tijd in sterk stijgende lijn in Nederland en België. Experten wijzen naar een relatief logische verklaring waar u zichzelf misschien ook wel kunt in vinden. Deze stijgende trend en vraag naar sportdrankjes, proteïnerepen, energiedranken en dergelijke nutritie middelen die de sportprestaties moeten verbeteren zou namelijk alles te maken hebben met de voorbije corona pandemie die ons enkele jaren teisterde, en dan voornamelijk met de lockdowns die daar het gevolg van waren.
Indien u nu net zoals de meeste Nederlanders en Belgen ook geïnteresseerd bent in de aankoop van halters en gewichten, een nieuwe yogamat of een voorraad eiwitpoeder om de spieren wat kracht bij te zetten, zijn er enkele interessante aanbiedingen te bespeuren via promocodius.be . Het aantal van deze voorstellen is sinds 2020 vervijfvoudigd. Dankzij deze kortingen is er werkelijk geen excuus meer om niet wat vaker te gaan bewegen en een gezondere levensstijl aan te nemen.
Via de https://promocodius.be/kortingscodes/body-and-fit op promocdoius is je keuze snel gemaakt. Het ruime aanbod zorgt ervoor dat er voor ieder wat wils is, want fit worden is een hoogst persoonlijke onderneming.
Terwijl zo goed als iedereen thuis zat tijdens de lockdowns, gingen velen onder ons spelen met het goede voornemen om toch maar wat aan die conditie te gaan doen en om wat fitter te worden. Wie toen de fitnessmicrobe te pakken heeft gekregen, heeft die mogelijks tot op de dag van vandaag helemaal nog niet losgelaten en blijft zo dus investeren in deze spectaculair groeiende markt. Niet enkel de fitnessapparaten gingen enorm vlot de deur uit bij de meeste webwinkels, maar ook de sportdranken en eiwitrepen en eiwit poeders vielen letterlijk en figuurlijk in de smaak. Online werden zelfs heel wat sportieve uitdagingen, of zogenaamde fitnesschallenges opgezet tijdens de lockdowns. Het was een van de ware rages tijdens de Сovid-19 pandemie en de corona periode die ons allemaal getroffen heeft.
Enkel de fitnessindustrie in de verf zetten kan echter wel een vertekend beeld schetsen. Tijdens de corona pandemie gingen namelijk zowat alle online aankopen fors de hoogte in. Bekende webwinkels noteerden zelfs een stijging van online aankopen tot wel 46% vergeleken met dezelfde periode van voorgaande jaren. Toch blijft de sport-en fitnessindustrie er proportioneel met kop en schouders bovenuit steken met een nog indrukwekkendere algehele stijging van online aankopen van tot wel 68% op bepaalde momenten tijdens de lockdown periodes.
Deze stijgende trend in het aanschaffen van sportieve voedingsmiddelen en sport-en-fitnessapparatuur wordt door experten van de consumentendienst verwacht zich nog even voort te zetten tot eind 2022.